Jag hade nästan glömt att min blogg fanns..

och jag har på känn att det inte är någon som saknat den heller, tragiskt nog.. haha
fick mig en rejäl tankeställare tidigare idag, när jag såg något oväntat.
hela grejen känns så jädrans sorglig. Känns som att någon i min närhet, någon som står mig riktigt nära, någon som jag verkligen älskar har dött.
Jag tänker på dig minst en gång om dagen. Varje dag stöter jag på något som får mig att tänka på dig och inte minst på morgonen, när jag målar mascara, med mascaraborsten på fel håll.. Men vem fan bryr sig om på vilket håll man har mascaraborsten när man sminkar sig? Jo, det gör du och det är därför du är DU!
Jag saknar dig Amanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0