tidiiig

Vaken och relativt pigg för att vara uppe nu :)
Sitter just nu och dricker mitt morgon kaffe sen blire duschen sen skolan, kul! (jag menar det, fredagar är roliga) hehehehe
Efter skolan kommer mamma hit med lite grejer som jag saknar och ikväll blire mys med min Dave :$ hihi
Förresten så har jag superont under min vänstra tutte, på ärret, tror det har spruckit lite med tanke på att jag anstränger mig mycket mer än vad jag egentligen får :((( men aaaaah, skit i det nu.
Dejlaa och Olivia ligger på bänken och hånglar, mysigt
Ha en bra dag!
(DU ÄR BÄST AMANDA :$)
Puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

NAAAAAAAAAAAW,DU ÄR BÄST MIN BÄSTASTE BÄSTIS I MIN BÄSTA VÄRLD



Jag menar de fast jag skrev de som en tönt, hehe

2011-03-25 @ 13:17:25
URL: http://pilskens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0