rubrik är överskattat, precis som mat

"lev inte för att äta, ät för att överleva"

ett fint citat till alla tjockisar (inklusive mig) som behöver lite motivation till att gå ner i vikt :)

nej men ärligt, jag är faktiskt duktig på att inte äta MEN jag förstår dock inte hur människor kan "glömma" äta, helt sjukt ju! Jag tänker på mat hur ofta som helst och är alltid sugen på något. Att inte äta om dagarna är för mig en riktig jävla plåga. Sen å andra sidan, känslan jag får när jag ligger i sängen på natten och ska sova, när min mage är tom. DEN känslan är grym, då känner jag mig bäst i världen. (men det är jag ju)

Jag skulle nog ändå vilja vara den där typen som glömmer äta, hade väl underlättat en del...

tur att jag har mina hemliga (snart inte så hemliga) motivationsknep:
Jag tycker det är snyggt med magtröja på en smal brud, sådär smal så höftbenen sticker ut, den bruden vill jag vara!

Fyfan vad töntigt inlägg, haha
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0