räcker det inte att man är fysiskt stark?

något har hänt... jag är för tillfället trött, sur, ledsen, otrevlig, feg och VARTFAN är aptiten? (det är ganska bra att den är borta, men jag är förvånad) alltså det är väl bara självmordstankarna och rakbladet som fattas? :) NEJ NU SKOJADE JAG! hehehHEHehe
Fast ärligt, jag brukar vara pigg, glad, rolig, bäst och underbar.. mina braiga egenskaper försvann med vinden (det har ju blåst en del de senaste dagarna, så det är nog den mest logiska förklaringen)
Nu måste jag duscha, sen ska jag soooova, tills jag vaknar.
HEJDÅ! :))

Kommentarer
Postat av: Amanda

Mitt finaste hjärta, kunde inte hålla mig för skratt när jag läste de. Du är ganska humoristisk. Spelar ingen roll vilket humör du är på, du är fortfarande min bästa vän! <3

2011-03-28 @ 09:51:20
URL: http://pilskens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0