kär tjej!

Ja, jag är kär som i "kärlek", inte kär som i "söt, rar, blablabla"
Oh vad jag skriver mycket onödigt idag, kul för alla läsare (amanda + 3) som älskar att läsa min blogg!

Jag var faktiskt duktig i skolan idag och duktigare ska jag bli, annars vill amanda inte vara min vän mer...

Ehm var bara tvungen att skryta lite, men åter till kärleksämnet..
Jag har en underbar pojkvän som är finare än det mesta. (eller allt tror jag)
Tror att jag dessutom pratar om honom lite för mycket här hemma, mamma kallade mig "toffel" idag.......

Förresten så åker jag på en familjetripp imorgon med mamma, malin och johan. MYSIGT! :)

Pusss på min Dave och hejdå!


Kommentarer
Postat av: Amanda

din blogg är bättre än kissies

2011-03-17 @ 20:53:01
URL: http://pilskens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0