AAAAAAH!

Jag har försökt tänka positivt men nu går det fan inte längre..
Är fruktansvärt rastlös i benen, eftersom att jag knappt får gå 10 meter om dagen.
Har sjukt ont i röven, eftersom jag sitter ner heeeeela tiden.
Känner mig sjukt jävla äcklig och ofräsch eftersom jag inte får duscha hela kroppen förrän imorgon.
Hatar verkligen att jag knappt kan göra något själv, inte ens klä på mig.
Känner mig fetare och klumpigare än någonsin för att jag inte får träna.
Jag sover sjukt dåligt eftersom jag måste sova på rygg, rak som en jävla pinne.

Såååå, att det gör ont i mina tuttar är INGENTING att klaga på med tanke på alla andra komplikationer som medföljer efter en bröstoperation.

MEN! om två veckor är jag människa igen och då har jag väl glömt allt det här negativa :))))))

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0