glad tjej

Okey, som ni säkert redan vet åker jag och malin till ayia napa på fredag! :D
Verkligen en impuls grej, hittade resan för 1900:- som hittat! Den kunde man ju inte bara låta vara kvar till nån annan, haha!
Ska till skolan idag och prata med min lärare, vet fan inte hur jag ska säga..
"Hej! Nu åker jag och är borta i en vecka." nej men tror hon kommer förstå, eller hoppas på det i alla fall.
Har så himla mycket att fixa idag;
Skolan
Tvätta
Till läkaren
Träffa Simon
Packa
Plugga, så jag kan lämna in lite uppgifter innan jag åker (dock inte förstprioriterat) haha
okey, det var kanske inte så mycket men vafan.. JAG ÅKER KVART ÖVER FYRA IMORGON! :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0