heeeeeeeey!

jag tänker inte bli en aktiv bloggare igen, så förvänta er ingenting.
känner dock att jag kan blogga när jag inte har nåt bättre för mig, som nu..

ligger i sängen, lyssnar på musik och gör inte så mycket mer.
borde verkligen börja på "sommarlovspaketet" men kommer på världens bästa ursäkter hela tiden, för att slippa.
min sommar har utan tvekan varit grymt bra! kom på häromdagen att jag inte varit på stranden (på dagtid) en enda gång haha, lite dåligt faktiskt.
fy vad jag måste flytta utomlands alltså, nu har det vart fult väder EN dag och jag börjar redan bli deppig. inte ok!

börjar träna igen nästa vecka, då stimulerar jag ju lyckohormonerna i alla fall :D


jag har en fin pojkvän!


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0