jobb och läxor..

Slutade skolan tidigare idag, vi blev släppta 14.30 istället. Mia (vår mentor) skulle på något möte. Skönt för mig, haha! Cyklade direkt hem, började gräva och stampa.. Just nu fyller vi igen källaren med grus, det enda vi använder oss av är spade och fötter.. Går ju inte in en maskin i huset direkt och ganska onödigt att bära in och ut på en padd. Bra träning i alla fall! Mamma sade nyss till mig att jag inte behövde hjälpa till mer med tanke på hur mycket jag ska plugga till imorgon, massor med läxor plus ett prov, som jag redan nämnt idag.. Nu ska jag pluggga, jag uppdaterar antagligen mer sen.

Bjuder på en bild som visar hur jag sett ut idag! (jag är så himla generös!)




Som ni märker har jag börjat skriva ganska seriöst i bloggen, till skillnad från förut.
Min kusin bad mig faktiskt göra det, så hon kunde läsa lite mer om vad som händer i mitt liv,för vi bor sååååå himla långt ifrån varandra. Visst Sofie? haha!

Puss Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0