jahaja..

Sitter fortfarande i skolan och fick ett minst sagt tragiskt besked nyss..
Olivia ska byta skola och lämna oss här på Frans Möller, megatråkigt!
Idag ska vi ha våran avslutningsträff..
Haha nej jag ska inte vara så jädrans dramatisk.
Hon ska byta skola men självklart kommer vi att ses ändå!
Hoppas allt går bra för dig, snuttan! <3

Jag gillar måndagar och tisdagar, trots att det är våra längsta skol dagar så har vi dem roligaste ämnena dessa dagar. Tur är ju det för annars hade jag inte orkat! Fick en lapp av Mia idag, hade blivit massor med klydd med min närvaro/frånvaro men som tur var hade jag läkarintyg på att jag var megasjuk den veckan.

Ska in på lektion nu.
Puss Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0