hösten är här!

Ja, som sagt hösten är vekligen här nu. Sjukt kallt ute! :(

Ursäkta min dåliga uppdatering men hade jätte bråttom till skolan imorse sen har jag haft fullt upp där och direkt när jag kom hem följde jag med pappa till hans Nakropat? (vet inte riktigt vad det heter) Han blev i alla fall knakad och utdragen. Det såg riktigt läskigt ut, men han var ganska snygg så jag kanske också borde beställa tid, haha..

Som ni vet så lekte jag med Lilly igår, hon sov hos mig också. Vi åkte iväg och åt finmiddag, det bleev fiskgrattäng och det var såååå gott!


"Tack för maten!" HAHAHAHA!

tack för gårdagen min vän <3

Kommentarer
Postat av: VeraMera

Jag skulle tro att du menar naprapat hjärtat haha ;) puss puss!

2009-10-01 @ 19:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0