Hej igen!

Idag känner jag verkligen för att blogga, så jag gör det igen typ 5 min efter jag skrev det förra inlägget..

Idag gick jag i alla fall upp som vanligt (Shit! detta tangentbordet suger verkligen!) ca kl 07.00
Drack kaffe, Duschade och ja allt det där som jag gör på morgonen..
Sen körde pappsen mig till skolan, kom i tid såklart!
Vi har haft komminikation och fritidskunskap hela dagen men jag var klar med alla uppgifter redan förra veckan och nu har jag typ ingentinga att göra för vi måste "vänta in" dem andra i klassen också.
Så jag roar mig med att plugga till provet som vi har imorgon. Jag kan redan allt men det är aldrig fel med lite extra kunskap. Slutar ca. klockan 15.15 idag, då ska jag hem och jobba.
Vi håller på att renovera överallt, eller typ river golven, väggarna, fyller igen källaren sen ska vi bygga nytt badrum och nytt tvrum, NICE! Sådana här jobb är i alla fall jobb som jag tycker är kul, fysiska arbeten alltså, så det är ju en fördel plus att det är roligare sen när det är klart, då man kan vara stolt över sig själv för man hjälpt till med resultatet! :)

ajaa, ska väl plugga lite till också när jag kommer hem men nu ska jag in på lektion igen.
Uppdaterar säkert senare.
Puss Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0