diss & hiss

Diss

Lögnare
- Folk som ljuger, undanhåller eller låtsas vara en annan person är något av de värsta jag vet. Att invagga någon i falska förhoppningar är värre än att säga det rätt ut. ÄRLIGHET är viktigt även om jag själv inte tar förstapris i det.



***** - SÄG DET DU VILL SÄGA! Ingen orkar diskutera med en människa som alltid ger sig eller ändrar åsikt för att den inte ska hamna utanför. Skulle vela skänka dig lite självförtroende. Dock inte från mig, det behövs där! Riktiga vänner accepterar ens åsikter.



Tjocka/korta killar - finns det något fulare!?

 
Ser ni vem det är btw?

Hiss

Kråkor -
vad vore världen without dem?


kråkan i mamma mu!

Locktång och plattång - jag sätter oftast upp mitt hår mitt i veckan och måste då platta luggen. På helgerna har jag det oftast lockigt. Naturligt = blä! Tummen upp får hårsaker!

Sist men inte minst..
Mormor och morfar! - BIIIIIG LOVE TILL DEM! Finns absolut ingen bättre än dem. Inte för att jag och Emma fick 500 kr sist vi var där utanför dem är helt underbara! Ville dock inte hänga ut dem i bloggen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0