10 saker...

10 saker ni inte visste om mig:

1. Jag gillar att gå i skolan, göra läxor, plugga inför prov osv..
2. Jag tror att man kan bli lycklig om man är rik!
3. Jag har en ödla som heter Barbro
4. Kaffe är min absoluta favorit dryck!
5. Jag är sjukt snål, eller ekonomisk kan man säga istället. Jag handlar nästan ALLT på rea!
6. Min mamma är min absolut bästa vän någonsin!
7. Jag gick på IV-programet i 2 år och det är något av det bästa jag gjort. Har lärt mig mer där än vad jag någon gång gjort tidigare.
8. När jag blir stor vill jag bli behandlingsassistent.
9. Jag hatar när folk biter på naglarna, det finns inget äckligare!
10. Jag hatar alla årstider förutom sommaren!


Sommaren är absolut bäst!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du glömde ögonbryn! :O

2009-09-30 @ 13:48:33
URL: http://tudemor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0