visst ja..

Glömde berätta att jag var hos Sandra igår.
Det var jättetrevligt!

Vi gick på dagis tillsammans, sen i förskolan, lågstadiet och mellanstadiet..
När vi började högstadiet bytte jag skola så då träffades vi inte speciellt mycket.
Nu ses vi ca 3 gånger om året men allt känns precis som när vi gick i 5:an, haha!
Allt är så avslappnat med henne. Sådana vänner borde alla ha fler av!
Jag vet att jag och Sandra kommer vara vänner hela livet, det har vi bevisat att vi kommer vara med tanke på hur sällan vi ses men ändå har kvar samma vänskapsrelation.

Puss Emma


Kommentarer
Postat av: Sandra

Naw sötnos <3

Jag har tur som har dig som vän Emma :-*

2009-10-01 @ 19:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0