uppdatering

Ja, alltså det har ju hunnit hända en del i mitt liv sedan jag bloggade sist.

Förra fredagen: jag och amanda hade vår "spontandag" vilket innebar att vi inte fick planera någonting på fredagen, bara göra vad vi kände för och det blev så grymt lyckat, vi hade skit kul! Åt, träffade vänner, handlade, åkte på fest m.m.. mycket trevligt hade vi!



Lördagen: jag mådde skit (vilket jag antagligen förtjänade) så jag stannade hemma hela lördagen, jag passade dessutom världens finaste hund, ares!



Söndagen: jag gick upp 06:00 för att ta tåget till Landskrona kl 07:00, då jag skulle jobba hos min morbror. Det var kul och gick skitbra! Hoppas hen behöver mig där fler gånger!

Måndagen: drog till skolan, hade något läxförhör i friditskunskap? hur som helst så gick det inte alls bra.. Efter skolan åkte jag och mamma ut till Lödde. Jag investerade jacka, stövlar, mössa, vantar och ett medel till håret som är sjukt bra! lägger upp bild på det i bloggen senare, så ni får se vilket det är.

Tisdagen: Hade prov i kommunikation, jag hade alla rätt såklart! Efter skolan lekte jag med Robin och Lilly, vi vart först hemma hos lilly sen drog vi ner till byn för att handla. Robin tog tåget sen, jag och Lilly drog hem till mig och sov där.

Onsdagen: Skolan vart ganska onödig, vi hade idrott men jag var inte med eftersom jag är sjuk, efter idrotten hade vi engelska, där vi såg klart på "American history X" sen slutade vi. Jag och min Amanda åkte till Landskrona och åt kina buffe, sen hem hehehe...

Puss Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0