uppdatering..

Ja, idag är det onsdag men jag mår bra ändå, för jag har lov. Riktigt skönt!
Jag tänker från och med NU sluta be om ursäkt för att jag inte bloggar så ofta, för det börjar nästan alla mina inlägg med, haha..

Just nu är jag hemma hos min käraste väninna AMANDA, vi vaknade nyss, hehe..
Det har hänt en del sen jag bloggade sist och nu ska jag skriva lite om det;

Söndags; Då jobbade jag hos Kenneth, det gick jättebra! Jag hade bakat kanelbullar hela lördagen som vi sålde i kaféet. Jag tog tåget med Tony till Landskrona där Kenneth hämtade oss.

såhär pigg är Tony kl. 7 på morgonen, haha..

 

På kvällen träffade jag och amanda några randoms, HAHAHA! Jag vill nog inte avslöja mer i bloggen..
Jag har i alla fall en ny jacka som är jättefin;


eh, den röda jackan som amanda har på sig är också min, den är också ny dessutom hehe..
Så sjukt skönt att jobba, så man har pengar till vad man vill.

ps. amanda tycker att jag är skit tråkigt just nu så hon ska gå ut och städa till hästarna, helt frivilligt. Ds

Nu ska jag inte skriva mer för stunden, kanske, kanske uppdaterar jag mer senare.

Puss Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0