Sjuk..

Okej, jag är inte jättesjuk men mår inte alls bra, faktiskt..
Jag klarar inte av hösten, jag blir så sjukt deppig.
Imorse började jag nästan gråta för att jag inte visste vilka byxor jag skulle ha att dansa i (har ju danslektion idag). Allt känns så hopplöst när hösten och kylan kommer, allt är grått och trist! Jag förstår verkligen inte hur någon kan gilla hösten och dem som säger att hösten är mysig kan typ svimma lite, för hösten är enbart DEPRIMERANDE! Regn, blåst och kyla... vad är det mysiga?

"Det är så mysigt med tända ljus i höstmörkret, löven är så fina blablabla..." Man KAN faktiskt tända ljus på sommaren också! Och löven är röda, gillar man rött kan man köp en röd tröja? OH jag HATAR verkligen hösten!
Det märks inte så mycket va?

Jag stannade i alla fall hemma idag, har pluggat mycket. Är klar med engelska uppgiften, skrev fyra stycken a4:a sidor om Miley Cyrus, på engelska.. Hoppas nu att den blir godkänd!
Måste göra lite kommunikations uppgifter med "Barnomsorgens historik". Läsa ett häfte om det, sen svara på frågor. Skit tråkigt är det men det går snabbt i alla fall!

Hoppas alla andra har en bra dag i det äckliga vädret!
Puss Emma 



Kommentarer
Postat av: Sofie Larsson

Emma.... Vet att du hatar hösten...men ja älskar hösten!!! =)

Ja HATAR sommaren... Varmt,svettigt blir trött,orkar fan inte göra nånting,kan inte sova om natten då de e för varmt!!!! Ledsen Emma men hösten e min årstid!!! =) Vi ses... Love U

KRAM

2009-10-22 @ 13:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0