Lördag!

Hejsan allihopa!
Igår blev det inte speciellt mycket bloggande, som sagt så klyddar internet en del här hemma just nu.
Jag åkte i alla fall hem till Johan igår. Jag, Johan och Elena hyrde film och köpte godis, hehe det var mysigt. Jag åkte hem därifrån relativt tidigt, vart så sjukt trött så jag somnade nästan direkt när jag kom hem.

Idag är det ju lördag och jag ska hem till Amanda.
Vad vi ska hitta på idag återstår att se, vi ska väl antagligen bara stanna hemma. Vädret gör mig deppig och trollar bort all livslust jag någonsin haft! OKEJ jag överdrev liiite..
Tågen klyddar i alla fall sjukt mycket men Philip erbjöd sig att komma och hämta mig. Megasnällt!

Just nu är jag hemma och håller på med en sak som jag sagt länge att jag ska göra. Gissa vad? :)
Avslöjar senare när jag är klar och då bjuder jag även på lite bilder.

Puss Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0