God kväll mitt härrskap!

Förlåt, IGEN för en dålig uppdatering men igår stack jag ju och dansade, efter det följde jag med amanda hem och sov hos henne.. Jag han inte uppdatera i skolan idag och internet har inte fungerat här hemma förrän nu. Blir antagligen mer klydd med internet framöver eftersom vi håller på att renovera här hemma.
Här kommer i alla fall lite bilder från gårdagen:


såhär såg jag ut igår..


..mormor tröjan :)


På studie främjandet i malmö, innan dansen..


Min kära Amandis vart verkligen peppad igår, haha!

Sen blev det inte så mycket mer bilder..
Men måste bara berätta att jag och Amanda åt på subway för första gången igår.
Det var en STOR besvikelse, fy fasikans vad äckligt!

Tack för igår, sötisar

Puss Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0