sjuk med hårinpackning.



god morgon!

hoppas att alla mår bra idag?
Det gör tyvärr inte jag i alla fall..
samma jobbiga huvudvärk som alltid och jag står inte ut längre.
INGENTING hjälper heller. usch!

I alla fall så valde jag att stanna hemma idag, känner att jag ändå inte hade orkat prestera något i skolan.

eftersom jag tycker så synd om mig själv gjorde jag en hårinpackning.
Jag har aldrig testat detta förut men läste runt lite och de stod att det skulle vara bra så.

det jag har i är alltså;
2-3 msk olivolja (beroende på hur långt eller tjockt hår du har)
en äggula
citronsaft

alltså, jag har gjort hårinpackning en gång förut och då hade jag i ägg, banan, honung och olja.
Den blev HELkass. När jag och min kompis sköljt ur håret, tvättat det osv.. märkte vi att äggen hade blivit "kokade" i våra hår och det luktade bara banan.. Det var så himla äckligt, haha.. Det satt liksom fast små vita ägg-pluppar i hela håret och vi fick inte av det på något vis, så vi gick så i 2 dagar innan det gick bort..
Så mitt tips är: skölj av inpackningen i så kallt vatten som du klarar av. Haha!

Nu har min inpackning suttit i ca 10 min, jag låter det sitta i ett tag till.
Jag återkommer såklart med resultatet sen.

Kram sålänge!

Kommentarer
Postat av: lisette

Hejsan :) har precis börjat med en outlet där jag säljer lite kläder som tyvärr inte har kommit till någon användning för mig :) väldigt bra priser, och mycket mellan himmel och jord att köpa..



Ta gärna en titt och skriv tillbaka här om du är intresserad av att köpa något? :)



Http://lisettee.blogg.se/outlet/



kram lisette

2009-05-27 @ 10:24:20
URL: http://lisettee.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-05-27 @ 13:00:17
Postat av: amandis

med godis går allt! hehehehehehehe :D <3

2009-05-27 @ 13:00:48
URL: http://pilsken.blogg.se/
Postat av: Helena

Det verkar som om det blev dåligt med håret för vi har inga resultat ännu? Nåja. Sjunga på torget i Kävlinge... njaaa, vi får se hur desperat jag blir 8)

2009-05-27 @ 22:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0