Hej idag!

Idag är ingen bra dag.
Det var jättebra imorse, då var jag hur pigg somhelst men allt vände nyss, jag är på skit dåligt humör, trött och har en extrem huvudverk..

Oh, gud vad trött jag är. Riktigt trött!
:(

Jag sitter i skolan nu, sista lektionen för idag.. skönt!
Sen ska jag träffa Elena, så ska vi dricka kaffe och ha massa trevliga konversationer, som alltid!

Jag hinner nog inte blogga mer idag för efter jag vart med elena kommer mamma och hämtar mig så kör vi till bowlingen.
När jag kommer hem kommer klockan vara ganska mycket och då vill jag nog sova!

Jag hoppas i alla fall att alla får en underbar dag!
Tack o hej!

Kommentarer
Postat av: amandis

missar du desperate housewifes ? :(

2009-05-26 @ 13:25:02
URL: http://pilsken.blogg.se/
Postat av: Elena

Jag hade trevligt med dig (:

2009-05-26 @ 18:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0