Uppdatering av helgen!

Min helg har vart jätte mysig!

I fredags var jag bara hemma med Philip och Amanda, vi såg på film och mös.

I lördags åkte amanda hem för att senare gå på klassfest.

Jag och philip åkte hem till Malin B, för hon fyllde 18 år.

Hemma hos henne fick vi kaffe och kaka.

såklart fick hon presenter av oss också, hehe! :)

På kvällen stack vi ut några stycken på puben, först till eslöv (fråga mig inte varför :p haha) sen vidare till lund.

Det blev en ganska sen kväll så jag och philip somnade nästan direkt vi kommit hem.

Idag (söndag) har det inte hänt så mycket.
Philip körde hem gansak tidigt.
Jag, mamma, Johan och Elena åkte till Landskrona till "Larssons Lager".
Jag fick ett par örhängen och en hylla, som kommer passa perfet in på mitt rum! :D

Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0