silverschampo



Hajsan!
sitter här nu med silverschampo i håret.
Toni & Guy fungerar utmärkt i mitt hår, förvånansvärt.
Efter jag hade köpt det läste jag runt lite om olika silverschampo, toni & guy hade mest negativ kretik.
I mitt hår funkar den bra i alla fall! :)

För övrigt så vet jag inte vad som händer denna blåsiga måndag.
Mamma, Petra och Malte sitter där nere och myser i alla fall..
Får se om jag kommer på något att hitta på idag.
Är fruktansvärt sugen på lite shopping men har man inga pangar och ingen inkomst får man stå ut..
Haha!

Hoppas alla får en underbar dag, så får vi se om jag uppdaterar mer senare.
Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: emelie brobeck :)

åh, jag har provat 2 olika silverschampoo nu, ett isadora & ett annat som jag köpt på fantasia, men inget av dom hjälper på mig :O

2009-06-25 @ 21:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0