FÖRLÅT!

Hej!
Jag vet att jag gjort misstaget 100 gånger och det kommer antagligen att upprepas....
förlåt för en dålig uppdatering!

Jag vet inte vad jag ska skriva ens.
Trots att jag inte uppdaterat på länge och borde ha massor att skriva om så är det nästan helt tomt i mitt huvud.

Jag kan i alla fall berätta att idag tog jag bort min franska manikyr på naglarna och målade på rosa istället.
Rosa klär verkligen mina underbart bruna händer :)

Nu kom jag nog på varför jag vart USEL på att uppdatera, det är nämligen såhär:
Det var vart skitvarmt och skitsoligt ute de senaste dagarna och då måste jag vara ute.
Är jag inte ute när det är sol får jag så grymt mycket ångest över det på kvällen!
Så, jag har helt enkelt inte haft tid att sitta framför datorn.

Och dessutom..
imorgon SKA jag få besked på om jag kommit in på gymnasiet eller inte..
Jag längar jätte mycket efter att få se resultatet.
Jag förväntar mig till 100% att jag ska komma in så om jag inte har det
kommer jag antagligen bli emo och börja skära mig..

Jag hade visst ganska mycket att skriva ändå, haha! (:

ehm, jag uppdaterar nog mer senare idag..
Puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

HEJSAN.

Jag har tagit av mina lösnaglar. Ska fixa dom och sen sätta på dom :D läs min blogg också <3

2009-06-30 @ 21:57:16
URL: http://pilsken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0