sexy..

jag, amanda och agnes har haft jätte skoj idag :)
först fixade vi i trädgården sen bakade vi chokladkaka, hehe..
Vi åt jätte god middag också..
+ att vi har busat mega mycket såklart!
här kommer lite bilder:


jag hittade en kjol som jag sydde när jag gick i 6;an..
väldigt snygg och modern tycker jag.
också hittade jag den snygga, bruna manchester kavajen med..
Blev riktigt trendigt tillsammans (:


kisekatten kom och hälsade på lite..
förresten så är vår pool snart klar, ska bara bygga klart trädecket också..
Det är jag och amanda som grävt hålet och allt..
eftersom vi inte har något sommarjobb får vi roa oss på detta sätt, annars får vi ingen mat :(


innan vi gick ut och mötte agnes så fick jag sminka och pierca amanda, fint va? :)
här rider agnes på amandas axlar.


när vi kom hem fick vi jätte god mat! (tur att vi jobbade)


amanda kom till min studio idag för att tatuera sig.
visst blev det bra? :)

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0