Huset är nästan klart.

Nu äntligen har jag lite tid över för att blogga (:
Ja, som sagt så har jag, philip och amanda flyttat in en del möbler i huset nu, jag har till och med fotat lite..


här är tv rummet + philip
 

"sovrummet".
Vi har faktiskt valt att bara använda nedanvåningen av huset till en början, annars blir det alldeles för stort.
Det fattas gardiner, blommor, tavlor osv.. men det kommer upp det med så småning om (:

nu har ni fått se en del av huset. Ska fotogratera köket också sen.
JAA... förresten, jag kom på att jag fotat toaletten lite med, haha...


HAHA, detta var enda bilden märkte jag. Man ser nästan ingenting av badrummet.
Mest en kissande emma, hehehe...

Jag lovade ju att lägga ut bild på mitt nya linne och mina nya shorts också, får se om jag kan hitta en OK bild.
Puss sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0